راهنمای خرید محصولات برنامه کودی اختصاصی اگروپلن

کشاورز محترم از اینکه محصولات پیشنهادی برنامه کودی اگروپلن را برای مدیریت کوددهی باغ و مزرعه خود انتخاب کرده اید بسیار خرسندیم. با خرید نهاده‌های پیشنهادی برنامه کودی اگروپلن، می‌توانید کودهای با کیفیت و اصالت را برای تمام دوره رشد باغ و مزرعه خود بدون هیچ واسطه‌ای و بصورت مستقیم تهیه کنید.

روش‌های خرید محصولات

خرید محصولات به صورت مستقیم از کارخانه و به شکل نقدی انجام می‌شود. درصورتی که مبلغ پیش فاکتور خرید به سقف مشخصی برسد امکان خرید قسطی نیز فعال می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط و نحوه خرید قسطی می‌توانید با کارشناسان واحد بازرگانی ارتباط بگیرید.

  • شماره همراه 09912054150
  • شماره تماس ثابت 05134693333

روش‌ ارسال مرسوله

نهاده‌های پیشنهادی اگروپلن با سریع ترین روش ممکن و بوسیله باربری‌های اتوبوسی به تمام نقاط ایران ارسال می‌شوند.

زمان تحویل سفارش

زمان دریافت سفارش به زمان آماده سازی محصول ، زمان ارسال کالا و بعد مسافت آن وابسته است ولی به صورت کلی بازه زمانی 1 تا 5 روز برای تحویل کالا در مقصد در نظر گرفته می‌شود.

هزینه حمل

هزینه ارسال کالا در مقصد پرداخت می‌شود و در صورتی که مبلغ پیش فاکتور به سقف تعیین شده برسد کمک هزینه حمل به صورت تخفیف در پیش فاکتور لحاظ خواهد شد.  عوامل متعددی همچون تعداد بسته های سفارش داده شده و بعد مسافت ( یک مسیره یا دو مسیره بودن) می‌توانند بر هزینه نهایی ارسال به ترتیب اثر کاهشی یا افزایشی داشته باشند.

پیگیری سفارش

بعد از ثبت سفارش، درهر لحظه می‌توانید از طریق راه های ارتباطی که در اختیار دارید با پشتیبانی واحد ارسال محصولات در سامانه اگروپلن ارتباط بگیرید و از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

  • شماره همراه  09155983741
  • شماره تماس ثابت  05134693333

تضمین کیفیت

محصولاتی که به صورت پیشنهادی در برنامه کودی اگروپلن قرار دارند توسط کارشناسان خبره و با تجربه اگرویار بررسی شده و اصالت و کیفیت آنها مورد تایید می‌باشد.

اطلاعات بیشتر درباره محصولات

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویژگی‌ها و خصوصیات کودها می‌توانید به صفحه ” آشنایی با محصولات ” مراجعه فرمایید.